حقوق مدنی ۱💥آنلاین با تدریس وکیل پایه یک💥

شرح درس

مدت دوره: 356 دقیقه

حقوق مدنی ۱💥آنلاین با تدریس وکیل پایه یک💥

  • مدت دوره:

    356 دقیقه

  • هزینه دوره:

    800,000 تومان

  • کد دوره:

    48902

  • دروس پوشش دهنده:

    حقوق مدنی

مدرس دوره:

علیرضا نمرودی

1,000,000 %20
800,000 تومان
  • تعداد دریافت:

    1456

  • تعداد بازدید:

    57.8 هزار

1 قسمت اول
32 دقیقه
2 قسمت دوم
29 دقیقه
3 قسمت سوم
31 دقیقه
4 قسمت چهارم
27 دقیقه
5 قسمت پنجم
31 دقیقه
6 قسمت ششم
30 دقیقه
7 قسمت هفتم
28 دقیقه
8 قسمت هشتم
29 دقیقه
9 قسمت نهم
31 دقیقه
10 قسمت دهم
29 دقیقه
11 قسمت یازدهم
30 دقیقه
12 قسمت دوازدهم
30 دقیقه

آموزش حقوق مدنی 1

حقوق مدنی در رشته حقوق اصل، مبنا و معیار دانش آموختگی و فعالیت موفق در حوزه وکالت است. بنابراین آموزش حقوق مدنی ۱ کمک زیادی به افراد در حال تحصیل کرده و زمینه یادگیری بهتر و مبنای تئوری لازم برای دوران کارآموزی و ورود به مراحل عملی وکالت است. بنابراین تمام زندگی مدنی انسان از تولد تا فوت و ابعاد آن در اجتماع، خانواده و در زمان مرگ در دوره آموزش حقوق مدنی ۱ بررسی و تحلیل خواهد شد. بنابراین علاوه بر پاسخ به اینکه حقوق مدنی چیست؟ اهمیت یادگیری آن نیز در این دوره تخصصی و ویژه برای مخاطبان دوره ارزیابی و طرح می شود.

دوره آموزش حقوق مدنی 1

دوره جامع، مفصل و با اهمیت حقوق مدنی ۱ برای دانشجویان دوره لیسانس مناسب است. با توجه به این که در هشت ترم دانشگاه یا دوره چهار ساله کارشناسی هر ترم‌ را یک مدنی شامل شده و دانشجو باید نمره قبولی آن را دریافت کند، آموزش حقوق مدنی ۱ اولین و مهم‌ترین پیش نیاز برای درک سایر دروس مدنی آتی است. بنابراین مدیر دپارتمان معید تلاش کرده که این مباحث مدنی پایه و اولیه را به بیان ساده، مختصر و کاربردی توضیح دهد و کاربران سایت نهایت استفاده را از دوره آموزش حقوق مدنی یک خواهند برد.

حقوق مدنی چیست؟

در یک تعریف ساده حقوق مدنی مهم‌ترین شاخه حقوق است که به روابط افراد جامعه با یکدیگر صرف نظر از موقعیت اجتماعی یا سایر عناوین آن ها می پردازد. یعنی مقررات و قواعدی که در روابط خصوصی میان افراد جامعه با یکدیگر حاکم بوده و شامل حقوق اشخاص، اموال، خانواده و ارث است. منابع حقوق مدنی نیز شامل عرف، رویه قضایی و قانون نیز هستند که تمامی مطالب و مفاد مربوط به این سرفصل ها و احکام حقوق مدنی در دوره آموزش حقوق مدنی ۱ بررسی و تعریف شده است.

اهمیت یادگیری حقوق مدنی چیست؟

حقوق مدنی ابزارها و مفاهیم لازم را مهیا کرده تا در جامعه بتوان با احساس مسئولیت رفتار و عملکرد داشت و قضاوت درست و عادلانه درباره سیاست های عمومی و قوانین مختلف نیز به فراگیری و تسلط بر حقوق مدنی وابسته است. از طرفی شناخت حقوق و آزادی ها و جلوگیری از تبعیض و بی عدالتی نیز به کمک یادگیری حقوق مدنی برای افراد ممکن است. شیوع برابری و مساوات در آزادی فردی و اجتماعی نیز بر مبنای حقوق مدنی است و دانشجویان یا وکلای تازه کار یا حتی باتجربه بدون داشتن درک درست و اصولی از تمامی ابعاد حقوق مدنی در ادامه کار خود ناتوان و ناموفق خواهند بود.

معرفی دوره

درس حقوق مدنی ۱ درسی است که دانشجویان رشته حقوق در دوره کارشناسی این رشته به عنوان اولین درس حقوقی در ترم یک اخذ و بر آن مسلط خواهند شد. اساس دوره آموزش حقوق مدنی ۱ از نظر منبع از کتاب اشخاص محجورین دکتر صفایی بوده که نظر این استاد بزرگ به عنوان مرجع شناخته و مورد استناد است. این درس درباره تکالیف و حق و حقوق افراد از تولد تا مرگ بحث کرده و انواع وضعیت های افراد صغیر، مجنون، قوانین حقوقی موت و اشخاص حقیقی یا حقوقی را بررسی خواهد کرد.

امکانات دوره

دوره آموزش حقوق مدنی ۱ در سطخ خود پیشرفته و به صورت صفر تا صد است که به صورت از قبل آماده شده در دسترس افراد قرار می گیرد. این دوره وبینار با صوت و تصویر باکیفیت و رعایت اصول آموزشی همراه است و از امکانات آن به فایل های ویدئویی همواره در دسترس افراد ثبت نام شده می توان اشاره کرد.

دستاورد‌های دوره

در دوره آموزش حقوق مدنی ۱ از دانشجویان رشته حقوق انتظار می رود که بتوانند عمق مطالب را درک کنند و به صورت پیش نیاز سایر دروس آتی خود به آن نگاه کنند. زیرا مبانی و سرفصل های مطرح شده آن اساس حقوق مدنی و مرتبط با دیگر درس های ترم های بعد است که باعث موفقیت این دانش پذیران نیز خواهد شد. با توجه به ساده و روان بودن طرح مسائل حقوق مدنی همه کاربران و مخاطبان بهترین سطح یادگیری و تسلط را نیز بر آن دارند.

مخاطبین دوره

تمامی دانشجویان ترم یک مقطع کارشناسی در سراسر کشور و افراد علاقه‌مند یا فعال در حوزه حقوق امکان برخورداری از مزایا و اطلاعات این دوره را خواهند داشت. در واقع محصلان رشته حقوق با تسلط بر این سرفصل ها برای ترم های آتی و دروس بعدی حقوق آمادگی ذهنی و پایه‌ای پیدا خواهند کرد بنابراین دوره آموزش حقوق مدنی فواید زیادی برای آن ها دارد.

مدرس

آقای علیرضا نمرودی از برترین و مجرب‌ترین وکلای پایه یک دادگستری و مدیر مجموعه حقوقی معید مدرس دوره آموزش حقوق مدنی ۱ هستند. تجارب ارزنده، دانش و تخصص بالا و تنوع دوره های برگزار شده توسط این استاد حقوق باعث گره گشایی از پرونده های مختلف و افزایش درک و فهم دانش قضایی و حقوقی برای اشخاص مختلف شده است. از طرفی علاوه بر اطلاعات موجود در دوره حقوق مدنی دانشجویان امکان پرسش سوالات و عموم مخاطبان توانایی رفع مشکلات مختلف به واسطه کارشناسان دپارتمان معید و با کمک آقای نمرودی را خواهند داشت.

طول دوره

مدت دوره آموزش حقوق مدنی ۱ در مجموع شامل ۳۵۶ دقیقه و به شکل مجازی یا وبیناری است. یعنی در ۱۲ جلسه اصول، مفاهیم و تمامی اطلاعات این درس گردآوری و هر قسمت و یا جلسه نیز حدود ۳۰ دقیقه است. بنابراین بعد از خرید دوره نیز امکان مراجعه مجدد به سایت و تماشای بدون محدودیت ویدئوهای ضبط شده دوره برای شما وجود خواهد داشت.

روش برگزاری

امروزه دوره های آنلاین و غیرحضوری استقبال زیادی دارند زیرا همه دانشجویان حقوق امکان برخورداری از این آموزش های حقوق مدنی ۱ را خواهند داشت. بنابراین دوره آموزش حقوق مدنی ۱ با برداشتن موانع و محدودیت های ظرفیتی و یا حضور فیزیکی فرد، این جزئیات اطلاعات حقوقی مهم را با قیمت و شرایط آنلاین در اختیار دانشجویان قرار داده است. در نتیجه با مراجعه آنلاین به سایت و از طریق اینترنت امکان شرکت در دوره غیرحضوری آموزش حقوقی مدنی ۱ برای شما وجود دارد.

سرفصل‌های دوره

سوال کلی بسیاری از دانش پذیران این است که حقوق مدنی چیست؟ یا اهمیت یادگیری حقوق مدنی چیست؟ که دانشجویان را ملزم به اخذ این واحدها در ترم اول خواهد کرد؟ که در واقع می توان گفت ریشه و اولین گام اخذ سایر دروس حقوق در دوره کارشناسی و اساس یک وکیل حرفه‌ای شدن تسلط به سرفصل ها و مفاهیم آن است. بنابراین دوره آموزش حقوق مدنی ۱ مجموعه‌ای از چندین سرفصل و زیرمجموعه های مربوط به آن است که در دوره برگزار شده از سوی دپارتمان معید به آن ها پرداخته شده و این موارد عبارتند از:

● انواع محجورین و مفهوم شخص و شخصیت

● شخص حقوقی و طبیعی

● مفهوم حجر و تعارف اولیه

● قیمومت و نهادهای حمایت از محجورین

● رابطه شخص و دارایی خود و ارث

● قراردادهای مربوط به اشخاص

● شخصیت حقوقی جنین و حقوق مدنی آن

● ارث، وصیت، وقف و ابعاد موت

● احکام طلاق و غیبت در اسلام

● ممیزات شخص طبیعی و کلیات اسناد ثبت احوال

● تکالیف فوت اشخاص و مسئولیت های مدنی

● مفاهیم تابعیت و اهلیت

● قواعد، مفاهیم، ضوابط و ابعاد حجر و محجورین و سایر سرفصل های منبع تدریسی در دوره

نتیجه گیری

علاوه بر دانشجویانی که موظف به اخذ آموزش حقوق مدنی ۱ هستید، بسیاری از افراد نمی دانند که حقوق مدنی چیست و اساسا اهمیت یادگیری حقوق مدنی چیست؟ به همین دلیل در دوره‌ای که توسط دپارتمان معید و مدیر این گروه حقوقی برگزار شده به صفر تا صد این مباحث به کمک منابع موثق آن پرداخته شده است. دوره آموزش حقوق مدنی ۱ راهی میانبر برای دانشجویان حقوق جهت اشراف کامل بر مباحث به همراه امکان استفاده از مثال و تجربیات عینی وکیل و استاد این دوره است.

مدیر مجموعه حقوقی با اهمیت به وقت و یادگیری دانشجویان حقوق به روش غیرحضوری و آنلاین اقدام به برگزاری دوره یا کارگاه آموزش حقوق مدنی ۱ نموده تا جدیدترین قوانین و مفاد حقوقی را در اختیار این محصلان دانشگاهی قرار دهد. همچنین امکانات و دستاورهای زیادی در دوره نصیب مخاطبان خواهد شد که اهمیت دوره حقوق مدنی را بیشتر خواهد کرد.

سوالات متداول

۱) هزینه شرکت در دوره آموزش حقوق مدنی ۱ چقدر است؟

این دوره با هزینه ۸۰۰ هزار تومان و با بهترین امکانات و کیفیت در اختیار کاربران سایت و وبینار تخصصی دانشجویی قرار خواهد گرفت. دوره با ۲۰ درصد تخفیف از یک میلیون به قیمت فعلی کاهش یافته و ارزش شرکت کردن و استفاده از اطلاعات آن را دارد.

۲) آیا امکان شرکت حضوری در دوره آموزش حقوق مدنی یک وجود دارد؟

خیر این دوره به صورت آنلاین و کامل و جامع به شکل غیرحضوری در اختیار مخاطبان و دانشجویان رشته حقوق قرار می گیرد.

۳) تعداد جلسات بعد از ثبت نام در دوره مجازی آموزش حقوق مدنی چگونه است؟

این دوره شامل ۱۲ جلسه یا بخش نیم ساعته است که با کارایی و بسیار مفصل و مفید به سمع و نظر شرکت کنندگان می رسد.

دیدگاه کاربران

    تا کنون نظری ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

مرتبط ترین
دوره های آموزشی