دوره مبارزه با پولشویی💥آنلاین با تدریس وکیل پایه یک💥

کارگاهی

مدت دوره: 93 دقیقه

دوره مبارزه با پولشویی💥آنلاین با تدریس وکیل پایه یک💥

  • مدت دوره:

    93 دقیقه

  • هزینه دوره:

    280,000 تومان

  • کد دوره:

    79512

  • دروس پوشش دهنده:

    سایر

مدرس دوره:

علیرضا نمرودی

400,000 %30
280,000 تومان
  • تعداد دریافت:

    1456

  • تعداد بازدید:

    57.8 هزار

1 قسمت اول
27 دقیقه
2 قسمت دوم
22 دقیقه
3 قسمت سوم
35 دقیقه
4 قسمت چهارم
9 دقیقه

دوره پولشویی

دوره پولشویی دوره‌ای کاربردی و مناسب برای همه کارآموزان و دانشجویان حقوق است. این دوره برای افراد مشغول به تحصیل در این رشته تخصصی یا مردم عادی جزئیاتی از قوانین و نحوه برخورد با این جرم را طرح کرده و اطلاعات مفیدی از نحوه رواج پولشویی و عملکرد لازم برای آن ارائه می کند.

بنابراین دوره مبارزه با پولشویی به چیستی، مثال و مصادیق این جرم در جامعه و رویه قضایی رسیدگی به این جرائم می پردازد. در ادامه نیز اطلاعاتی از این دوره مجازی که جهت افزایش آگاهی عمومی به مباحث پولشویی و تسلط بیشتر دانشجویان حقوق به قوانین و احکام مبارزه با پولشویی ارائه شده زیرا این کارگاه یا دوره مجازی مبارزه با پولشویی توسط گروه حقوقی معید با اهداف مشاوره‌ای و کمک به درک راحت و ساده قانون و جرائم پولشویی تامین و برگزار شده است.

دوره مجازی مبارزه با پولشویی

امروزه به دلایل مختلف بازدهی و علاقه‌مندی به دوره های آنلاین و مجازی بیشتر شده و همین موضوع باعث برگزاری دوره مجازی مبارزه با پولشویی برای افراد و ارگان های مختلف توسط دپارتمان حقوقی معید و مدرس متخصص آن شده است. این دوره مجازی باعث شرکت راحت اشخاص مختلف و رفع محدودیت های استفاده از این کلاس های مفید و استفاده بیشتر از اطلاعات کاربردی آن شده است.

دوره مبارزه با پولشویی

در واقع دوره مبارزه با پولشویی، یک دوره همه چیز تمام، خلاصه و مفید از کاربردی‌ترین و رایج‌ترین مسائل در حوزه پولشویی است. این مباحث کلیدی و طلایی درباره قوانین پولشویی و دیگر قانون های جدید درباره هر نوع پولشویی مستقیم و غیر مستقیم یا ورود این پول به چرخه اقتصادی است که برای افراد مرتکب به این جرائم نیز جزا و احکام خاصی وجود دارد.

معرفی دوره پولشویی

دوره پولشویی فرصتی برای ارتقاء دانش و رشد مهارت و آگاهی برای مبارزه با این تخلافات بد فرجام است. پولشویی در دنیای تجارت و نظام اداری کنونی متداول و از مفاهیم و جرائم اساسی و مهم به شمار می‌ رود. بنابراین شناخت راه‌ های مبارزه با پولشویی و جلوگیری از این زنجیره ویرانگر نظام‌ های اقتصادی و اداری یا پیشگیری از آثار سوء این بحران بر روند تجارت و سلامت سیستم مالی کلان اهمیت زیادی برای عموم سازمان‌ها و شخصیت‌ های حقیقی و حقوقی جامعه دارد. در واقع عدم اطلاع از مفاهیم، رویه، قوانین و تبصره‌ ها یا احکام مرتبط با پولشویی لطمات جبران‌ناپذیر و پیوسته‌ای را به آحاد جامعه وارد می کند و این جا است که اهمیت دوره مبارزه با پولشویی برای همه به ویژه افراد در حال تحصیل در این زمینه‌ های حقوقی بیشتر خواهد شد و باید با زیر و بم اطلاعات این حوزه آشنایی کامل داشته باشند. در نتیجه هدف اصلی این دوره آشنایی مخاطبان با مفاهیم پایه و پیشرفته و طرح آخرین قوانین و مقررات مربوط به جرائم پولشویی است.

امکانات دوره

این دوره برای افرادی که آن را تهیه و خریداری می کنند مزیت و امکانات ویژه ای دارد، در واقع اصلی‌ترین مزیت و از امکانات معتبر خرید و تهیه ی این دوره تخصصی پشتیبانی آنلاین و پاسخگویی به همه سوالات افراد خواهد بود. این دوره‌ ها در استودیو معید و با تجهیزات مدرن و پیشرفته آماده و با کیفیت عالی در دسترس کاربران و مخاطبان قرار گرفته و صفر تا صد قوانین مبارزه با پولشویی توسط مدرس دوره به سمع و نظر مخاطبان دوره خواهد رسید.

دستاورد‌های دوره

از دانش‌پذیران و مخاطبانی که دوره پولشویی را خریداری می کنند انتظار می‌ رود که مهارت‌ های لازم، اطلاعات مفید و تسلط کافی به احکام و قواعد پولشویی را کسب کنند و با استفاده از اصول مبارزه با جرائم پولشویی، روش و نحوه اجرای آن را مورد استفاده قرار دهند. این دستاوردها به خصوص برای دانشجویان و افراد در حال دریافت دانش و اصول آکادمیک حقوق مالی اهمیت و فواید زیادی دارد. در این دوره مبارزه با پولشویی با وظایف واحدهای مبارزه با پولشویی، نحوه بررسی پرونده‌ های مشکوک به پولشویی، توصیه‌ ها و تکنیک‌ های کارآمد برای این جرائم و حتی نگارش مکتوبات و نرم‌افزارهای احتمالی قابل استفاده و  مرتبط با پولشویی نیز آشنایی کامل صورت می گیرد.

مخاطبین دوره

در دوره پولشویی علاوه بر اشخاص مشغول به فعالیت در هر حوزه خدماتی، تجاری و مالی، دانشجویان و کارآموزان رشته‌ های حقوق و امور قضایی نیز امکان تهیه ی آن را خواهند داشت. همچنین سایر افراد علاقه‌مند به قوانین و جرائم مالی و پولشویی یا محققان و افراد درگیر با این پرونده‌ های حقوقی نیز امکان برخورداری از اطلاعات کاربردی و معتبر این دوره را خواهند داشت. مدیران نهادهای پولی و بانکی، کارشناسان نهادهای مالی، مدیران و مسئولین شرکت‌ های بورسی و فرابورسی و سایر صاحبان و مسئولان فعالیت‌ های تجاری داخلی و خارجی نیز از مخاطبین ثابت و همیشگی دوره مجازی مبارزه با پولشویی هستند.

مدرس

برای طرح دوره مبارزه با پولشویی بهترین استاد و کارشناس حقوقی و برترین وکیل پایه یک دادگستری با سابقه طولانی و کارنامه‌ ی درخشان و موفق یعنی آقای علیرضا نمرودی مدیر مجموعه حقوقی معید قبول مسئولیت نموده است. اساتید در حوزه پولشویی تخصص و دانش بالا و تجربیات گران‌بهایی دارند که آن‌ ها را در اختیار اشخاص مختلف قرار خواهند داد. همچنین مدرس دوره مجازی پولشویی به ساده‌ترین زبان و با مثال و ارائه جزوه و کتب مناسب در این حوزه، مفاهیم، مثال‌ ها، اصطلاحات و تکنیک‌ های مقابله با این پرونده‌ ها یا دعاوی پولشویی را مختصر و قابل فهم برای همه مطرح خواهد نمود.

طول دوره

طول دوره مجازی مبارزه با پولشویی متناسب با استانداردها و نیازهای جلسات برای ارائه دقیق و کامل مفاهیم و سرفصل‌ ها است‌. بنابراین در دوره مقدماتی، متوسطه و پیشرفته برای مبحث پولشویی طول دوره در چند قسمت متداول خواهد بود و اطلاعات کامل طول دوره در سایت آکادمی معید می باشد. با توجه به تلاش استاد در این طرح مهم‌ترین مورد حدود 93 دقیقه برای آموزش مبارزه و پیگیری جرائم پولشویی آماده و عرضه شده است.

روش برگزاری

در واقع دوره پولشویی دارای سطح یک و دو با سر‌فصل‌ ها و اهداف شفاف و قابل دسترسی در چند جلسه با مدت حدود 93 دقیقه است. همچنین روش برگزاری دوره به صورت مجازی و از پیش آماده شده می باشد تا محدودیت زمانی و مکانی برای شرکت در این دوره وجود نداشته باشد و همه بتوانند دوره مجازی مبارزه با پولشویی را تهیه و خریداری نمایند. این دوره مجازی دارای مزایایی حتی بیشتر از کارگاه‌ ها و دوره‌ های حضوری بوده و کیفیت برگزاری با کمک زیرساخت‌ های فراهم شده از جمله وب سایت‌ عالی آن توسط متصدیان برگزاری آن به نحو احسن انجام شده است.

سرفصل‌ های دوره

دوره پولشویی مورد نیاز همه افراد و شرکت‌ های مختلف است زیرا برای جلوگیری از اتهام و قربانی شدن در این زمینه یا حتی مبارزه با پولشویی به کسب اطلاعات جدید و موثق در این زمینه نیاز است. برای دانشجویان رشته حقوق نیز بیشتر از سایر افراد معمولی تسلط و اشراف به این احکام و قوانین مربوط به پولشویی برای موفقیت در پرونده‌ های آتی ضرورت دارد. بنابراین سرفصل‌ های دوره مجازی مبارزه با پولشویی عبارتند از:

● تعاریف، مفاهیم و انواع نفوذ و رخنه پولشویی

● بررسی فرآیند و آثار دوره مبارزه با پولشویی

● روش‌ ها و مصادیق پولشویی

● راهکارهای مقابله با پولشویی

● اقدامات اولیه و ثانویه برای مبارزه با پولشویی

● جرائم مالی و سازمان یافته مربوط به پولشویی

● آثار و تبعات خرد و کلان پولشویی

● شناخت و کارایی قوانین و مقررات مربوط به پولشویی

● تکنیک‌ ها و آنالیز داده‌ ها و شواهد یا نحوه پیگیری قانونی پولشویی اشخاص

● نحوه اجرا و میزان مجازات‌ های جرائم پولشویی

نتیجه گیری

دوره پولشویی برای همه اشخاص و نهادها فرصتی برای آپدیت اطلاعات و کسب تجربه و آگاهی برای جلوگیری از این جرائم است. زیرا به کمک دوره مجازی مبارزه با پولشویی با صرف هزینه و مدیریت وقت بدون هیچ محدودیتی امکان آشنایی با قوانین آن و نحوه پیگیری و مجازات جرم پولشویی فراهم خواهد شد. این دوره تحت نظر و تدریس بهترین استاد و وکیل پایه یک دادگستری از دپارتمان حقوقی معید آماده و برگزار شده است.

بنابراین با شرکت در دوره مبارزه با پولشویی به ویژه برای کارآموز یا دانشجویان حقوق و زیرشاخه های آن، بهتر می توان برای آینده برنامه ریزی کرد و در پرونده های دارای این موضوع اصول تئوری و عملی را از پیش یاد گرفت. در این مقاله نیز به جزئیات دوره جامع و لازم و کافی درباره پولشویی که توسط علیرضا نمرودی طرح و فراهم شده، پرداخته شد.

سوالات متداول

  1. هزینه دوره مبارزه با پولشویی چقدر است؟

این دوره در چندین جلسه و با هزینه حدود ۴۰۰ هزار تومان برای افراد در دسترس است.

  1. چگونه باید در دوره مجازی مبارزه با پولشویی شرکت کرد؟

با مراجعه به سایت، ثبت نام و پرداخت هزینه و آمادگی لازم برای شروع دوره می توان به راحتی از این اطلاعات مفیدی و کاربردی استفاده کرد.

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

    تا کنون نظری ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

مرتبط ترین
دوره های آموزشی